ژاوی : انریکه حالا کمتر عصبی می شود

 

ژاوي هرناندز در صورت حضور در مقابل ايبار، بازي 750 خود با پيراهن بارسا را انجام خواهد داد. يک رکورد منحصر به فرد براي کاپيتان بارسلونا.


 

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که تابستان گذشته در آستانه جدایی از بارسلونا قرار داشت، پس از صحبت با لوئیس انریکه متقاعد شد که در این تیم بماند؛ هرچند که جایگاه همیشه ثابت خود در بارسا را از دست داد.

ژاوی در آستانه هفتصد و پنجاهمین بازی خود با پیراهن بارسلونا، در مصاحبه با BARCA TV گفت:" خیلی خوش شانسم که در بهترین باشگاه دنیا حضور دارم.17سال در تیم اول و در مجموع 25 سال با این تیم زندگی کرده ام. بارسلونا خانه من است و از بودن در این تیم احساس غرور می کنم. حس بودن در بارسا، حس بسیار خوبی است. حالا کاپیتان و قدیمی ترین بازیکن این باشگاهم و هر زمان که بازی کنم از حضور در زمین لذت می برم و سعی می کنم کمک موثری برای هم تیمی هایم باشم." 

ژاوی در مورد لوئیس انریکه سرمربی این فصل بارسا گفت:" انریکه زمانیکه بازی می کرد همچون گواردیولا در زمین، بازیکنی عصبی بود اما حالا او به عنوان مربی،خودش را کنترل می کند و خیلی ارام تر شده است. هم او و هم گواردیولا در یک چیز مشترک هستند؛ هر دو دوست دارند ایده هایشان را به تیم تحمیل کنند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393 | 9:46 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.